Package Streamyx BB Deal 2Mbps

All STREAMYX BLOCKBUSTER PACKAGES




Terma & Syarat


  • Streamyx Standard & Pakej Telefon ™ Terma & Syarat.
  • Streamyx & Telefon sewa Pakej ™ tidak dipertuduh secara berasingan.
  • Tertakluk kepada ketersediaan perkhidmatan.
  • Selepas pengaktifan Streamyx ™, pelanggan mempunyai untuk membawa bersama-sama Slip Pengesahan Multimedia untuk pengumpulan Telefon tanpa kord mereka di mana-mana TMpoint.
  • TM berhak untuk mengubah model Telefon tanpa kord bergantung kepada ketersediaan stok.
  • Untuk Streamyx & Telefon Pakej ™, Pelanggan boleh mula menikmati pelan panggilan pada tarikh bil berikutnya selepas perkhidmatan Streamyx ™ diaktifkan. Secara umum, pendaftaran pakej mengambil masa antara tiga (3) hingga tujuh (7) hari dari tarikh permohonan, tertakluk kepada ketersediaan perkhidmatan di kawasan Pelanggan. Pemberitahuan SMS akan dihantar kepada Pelanggan untuk memberitahu mereka tentang tarikh pengaktifan pelan panggilan.
  • Modem WiFi PERCUMA dengan satu tahun jaminan ini hanya terpakai untuk pelanggan baru dan pelanggan sedia ada dengan modem berwayar.
  • Tiada modem baru akan diberikan kepada pelanggan sedia ada melanggan pakej dengan modem WiFi.
  • Telefon tanpa kord adalah terpakai untuk langganan baru & menaik taraf kepada kelajuan yang lebih tinggi sahaja.
  • Pelanggan berhak untuk Telefon tanpa kord yang baru setelah kelajuan peningkatan daripada perkhidmatan lain untuk Streamyx & Telefon Pakej ™.
  • Pelanggan hanya layak untuk 1 PERCUMA telefon tanpa kord untuk pakej ini. No telefon tanpa kord baru akan diberi apabila menaik taraf kepada kelajuan yang lebih tinggi dalam pakej Streamyx & Telefon ™.
  • Pelanggan boleh berpindah daripada pelan panggilan sedia ada kepada pelan baru. Pelan panggilan sedia ada akan ditamatkan pada tarikh bil seterusnya.
  • Untuk Pakej TM Telefon ™, pelanggan boleh mula menikmati pelan panggilan hari selepas pelan panggilan itu didaftarkan. Secara umum, pendaftaran pelan panggilan mengambil masa antara tiga (3) hingga tujuh (7) hari dari tarikh permohonan, tertakluk kepada ketersediaan perkhidmatan di kawasan Pelanggan. Pemberitahuan SMS akan dihantar kepada Pelanggan untuk memberitahu mereka tentang tarikh pengaktifan pelan panggilan.
  • Pelanggan boleh berpindah dari satu pelan panggilan sedia ada kepada pelan panggilan baru. Pelan panggilan sedia ada akan ditamatkan pada hari yang sama permintaan penamatan.




0 comments:

Post a Comment